Monday, March 28, 2011

Anna mardhiah berkongsi Trafik dari Bangku Kosong

assalamualaikum blogger . dah tengahari .. tak perasan pun . cepat je masa berlalu kan ?japgi dah kena siap-siap nak pergi kelas . aduiyai! malas tol la rasa ...tapi sebelum tu .. jom check it out pe anna nak buat dengan bangku kosong ni .. terjah! (ala-ala melodi lak)



ingatkan tak sempat dah. rupanya masih banyak lagi bangku-bangku yang kosong . disebabkan bangku kosong banyak membantu dan menyokong dunia blogging anna yakni sentiasa mempromosikan blog pisican ini . anna sangat la berbesar hati nak join bloglist bangku kosong ni . kata pemilik blog bangku kosong ini ..
'mudah-mudahan dengan perkongsian ini dapat melonjakkan lagi jumlah pengunjung blog korang dan memperkenalkan blog korang kepada lebih ramai bloggers ... terutama blogger-blogger baru.'
so senang cakap . jangan jadi katak bawah tempurung . jom la join sekali .
tak guna menyombong . ape faedahnya . .

mengapa perlunya trafik atau pengunjung ke blog anda.

saya tidak kisah pasal trafik tinggi atau rendah . tapi saya kisah kalau tidak ada pengunjung ke blog saya.eh boleh ke macam tu? haha . buat pe post entry dalam sehari sampai 2 atau 3 kali tapi hakikatnya tak de orang baca pun .komen apetah lagi . syok sendiri! pengunjung@blogger yang datang tandanya mereka menyokong dunia blogging kita . dengan itu,blog kita juga dikenali . dan seterusnya penulisan entry kita akan dihargai . saya bersyukur blog picisan saya ini yang mempunyai entry tah hape-hape masih ada pengunjung walaupun tidak seramai pengunjung yang ke blog bangku kosong dan blog ben ashaari. hehe ..
alhamdullillah .....bersyukur dengan apa yang ada .

so apa tunggu lagi . mari-mari join reramai .click sini ..
babai .

4 comments:

semutsengal said...

nak join,,.nak join.

syafiqah alya said...

btol ! skong sgt ! :)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

salam singgah dari blog bangku kosong..
wah..entry tah hape2??
ok per!!
like dis blog!!

salam singgah dari mummy weiyda!!♥
keep it up blogging ya dear!!♥
(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Nur Syafiqah Yunus said...

wah..pndai sudah...

Latest entry:
http://puteridaman.blogspot.com/2011/04/xhabis2-nk-kritik-yuna.html