Wednesday, March 9, 2011

hencik nuffnang si kedekut !

assalamulaikum korang yang gorgeous lagi encem chomel tiut miut tu ..
wink2 ! rajin tau hari ni bukak nuffnang . selalunyer aku tak sempat pun bukak hencik nuffnang tu .patutla dia merajok ngn aku sampai tak nak bg aku duit 4k. :p
so ape aku buat ? aku pergi tengok ramai ke tak yang visit aku minggu ni .
mana la tahu .. aku syok sendiri ke post2 ni tapi tak de orang heran pun .
manangis tak berlagu kalau rupanya kita syok sendiri ..
so korang tengok je la sendiri graf bar ni . de yang mencanak . de yang merudum .
macam hidup segan mati tak mahu .
tak tahu nak ckp pe .

3 mac sampai 9 mac bersamaan semalam .
terima kasih kepada korang yang sentiasa menyupport aka menyokong belog picisan saya ini .
terima kasih kepada yang sudi singgah sini .
yang tak sudi,sudikan jugak ! (memaksa)
terima kasih sebab membaca kemerapuan saya di kala bosan sepi .
teruskan membaca belog naif ni ok .

korang ! jom terjah blog ni juga .
aku suka belog die . jom support ira izatti .
click sini kalau nak tengok .
ziarah menziarahi merapatkan sillaturrahim .
terima kasih sebab baca entry ini .
babai .

8 comments:

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

aku follower dye taw! popular bl0g dye..aku LIKE..

Ira Izatti said...

tengs anna...haha..
bwu na berjinak2 kmbali dlm dunia blog nih....

Ira Izatti said...

scha =)
mana dew larh.. ni bwu na join nan kowg2 nih sume...support ak keyh ...
tengs KAWAN ... anna and scha ...........

:: Nursyahida Daud // Scha :: said...

huhu! aku pasti support kau! go ira, go ira, go ira! I.R.A ! Ira, Ira, Ira...
**m0od gedix**

anna mardhiah said...

larh semestinya . kan kita sahabat .. hehe ..
semoga berjaya ira dalam industi hiburan eh industri blog . hehehehe .. jangan berhenti sekerat jln je .

Ira Izatti said...

scha , lagik semangat ak cam nih ..hehehe

anna ,wakaka.. InsyaAllah,ak akn terus berblog...tengs again....

nazirulhazwan~ said...

hehe, camtu la graph den mase mule2 berblog dulu:P teruskan berblog, buat entry best2, promosi kasi mantop, nati leh letop2, takde da graph bwh 500 nati:))

anna mardhiah said...

nazirulhazwan~ ..

hehe .. yeke.. anyway,thx ya .. :)