Monday, January 24, 2011

kembali ke pangkuan aku !

assalamualaikum blogger and readers ..
hari ni nak gelak puas2 la ...
hahahahaahaha ...
lawak giler la ...
ok2 ..camni..
semalam kan aku buat entry mengadu pasal handphone aku hilang kan ...
yeah! rupanya mmbe aku yg sorokkan ...
diorang kenakan aku ...
lawak je aku menangis depan diorang semalam ..eh malunyer ! ya allah ...
actually aku tengah tido ..sambil aku tido..aku suka selit2 tangan kat bawah bantal .
nak gentel2 la katakan ..ahaks! geli je bunyi nyer ...
abis dh mak aku tak de kat sini ..aku gentel la bantal ..
pastu tiba2 rasa sarung getah handphone kan ..
ngn muka seleybet baru bangun,rambut macam pontianak ..terus angkat bantal ..
oh my God ! handphone aku !
rasa nak menjerit je dalam bilik ni ...
diorang semua gelakkan aku ....
aku bersyukur la sebab diorang yang simpan kan untuk aku ...
tapi diorang nakal tau ..dah sehari baru nk bagi balik kat aku ...
aku dh macam orang mati laki dah ..... :)))
bagus jugak diorang buat camni ...atleast bagi pengajaran kat aku supaya tak careless lagi pasni .
untung de diorang ...
thanks ye korang ...
tapi siyes aku mmg syak korang sorokkan semalam ...hehehe ...
lepas ni aku akan lebih berwaspada..aiceceh !

ni ha geng perompak ..
dari kiri .. syahida,ira and ann ...
ketua samun syahida la ... :P
diorang la 'pencuri ' yang sebenarnye .. hehehe ..

thanks gak kat blogger...


sebab bagi support kat aku semalam .thanks korang .
diorang ni komen kat sini ...

babai . :))

5 comments:

eT said...

hehe...hp ilang mmg cuak...
nasib ada balik...

meh join sini..
ada lagi masa lebih kurang 11jam..hehe
http://sukasukimain2.blogspot.com/2011/01/hadiah-fm-dari-abu-dhabi.html

zayma said...

Nsib baik jmpe blik..ape lg pasni jalankan misi membalas dendam kat pencuri2 tersebut..hehe

aNNa maRdHiaH said...

et ...

tau xpe ..
cuak giler ...
hehehe ...
nasib dpt balik .

aNNa maRdHiaH said...

zayma ..

huhu .. tu la pasal ..alhamdullillah ...
haha ..siap la diorang pulak ...

fadhilmohdzin said...

anna..kemsalam kat ANN..hihihihihihihi