Monday, April 18, 2011

perangai macam ujang yang erti kehidupan tu.naik menyampah aku.


assalamualaikum blogger ! beruk band ni lembab betol la. rasa nak baling je kat sungai Indus. sangat memerlukan kesabaran yang tinggi nak update satu entry pun.dah la tengah panas ni . korang kenal ujang tak? ala yg belog die erti kehidupan tu .... kawan baik abg Ben. ala tunang si Yana tu ... ha kenal tak? ni nak story mory la ni....


malam semalam pergi kenduri arwah. then lepas dah baca yaasin and tahlil..de sikit makan-makan.pe lagi metedarah time yakni menambhkan lagi jumlah lemak dalam badan . haha..
tengah kusyuk makan SUDDENLY ..

PRRROOOOTTTT...PUUUTTT...PUUUUTTTT...

aku,dhira,scha speechless. madihah dengan tidak sengajanya telah melepaskan bom atom.bukan main lagi die nak bangun pastu terkentut. hahaha ..kteorang tengah makan ni.orang yang duduk kat depan aku dok pandang2 aku.muka die cam serba salah nak gelak tak nak gelak.kteorang tunduk je .tak sangka begitu kuat bunyi nyer sampai mak cik kat dapur pun jenguk keluar nak tengok sape yang kentut kuat sangat da la nada kentut tu berirama bukan main panjang lagi .

aku: nape adik kentut?ee buat malu je la.tahan la dulu .
madihah: dah tahan la.adik nak bangun ambik tisu tapi terkentut plak. terus tak jadi nak ambik tisu.

kteorang terus tergelak. sampai orang yang tahan gelak tadi pun terbahak-bahak gelak jugak . aduii! dah la baru 4 tahun tapi bunyi kentut macam umur 40 tahun.banyak betul angin dalam perut dia haha ..teringat aku kat ujang si kuat kentut tu .kalau adik aku tak ngaku die yg kentut,mesti orang ingat aku yang kentut . hampeh je !yela kuat giler bunyi macam kentut orang dewasa. hahaha .. dh ikut jejak ujang nampaknyer. kentut merata-rata tak hingat dunia.

p/s: tittle post saje nak bagi ujang 'panas' ngn aku . sory ujang !

16 comments:

'Atiqah Ibrahim said...

nasib baik baru 4 tahun.... hahaha!!!

semutsengal said...

hahaha..tahtah akak dia yang buang tuu..eh2 ana fllwer 456 aa..STYLE TUU..

puteraduyong said...

sungai indus kat mana yer... sori geog fail...

Ujang9897 said...

wahahahah

terkentut2 aku baca entri kau ni..

"dah tahan la.adik nak bangun ambik tisu tapi terkentut plak. terus tak jadi nak ambik tisu."


waahahahahahah..dpt aku byg kan

UpProfits FX said...

jenguk2 sini..salam kenal..nak follow boleh?

Latest Entry : Jom ExChange Link dengan Blog UpProfits!

and : Bagaimana jika dunia ini tiada internet?

cunndaa said...

hahahaaa.....kalau lah umur 7tahun, agak2 same ke ngn orang yg umo 70 tahun kentut? hahahhahaaa...
kim salam kat adik...kiut adik kentut...heheee...
btw, done folow u back dear...tengs

Dear Yayah said...

HAHAHAHA..kelakar lah..XD kentut berirama dondang syg ye? hehe

Anna King (سيتي امينه ناسا رودين) said...

huhu... best pe kentut.. wink wink ana.. ^^

anna mardhiah said...

tiqz..

hahahaha .. tau xpe! tak de la die tahu malu sangat . haha ..

anna mardhiah said...

anep ..

eh tolong ckit erk . akak die kentut tak bunyi tapi berbisa. hahahahaha ...
ala blog huduh je ! mne de style .

anna mardhiah said...

puteraduyong..

sungai indus masa zaman prasejarah .. zaman tamadun indus . ngee~~~

anna mardhiah said...

ujang9897..

hahahaha .. kau mmg selalu kentut pun . adik aku dh jangkit ngn kau. siot je !

anna mardhiah said...

Fauzie Jasmani ..

boleh aje . thx ye sudi singgah sini ..

anna mardhiah said...

cunndaa..

hahahaha .. tak tahu la . tak berbunyi kowt . hahaha ..allrite!
thx ye sis..

anna mardhiah said...

Ainnur Afiffah..

dondang sayang campur hip hop ckit . hahaha ..

anna mardhiah said...

Anna King..

huhu .. mmg best! terasa nikmat nyer.. tapi agak2 la nk kentut depan org ramai . haha ..