Sunday, April 24, 2011

alah pada ini.

assalamualaikum blogger ..semalam tengah lapar-lapar. terus aku pergi bedal je ape bawah tudung saji. dah tak kira dah .. agak nyer kalo mak aku letak buaya goreng pun aku pakai bedal je..selagi boleh sumbat masuk mulut,aku sumbat je ..last-last ni la akibat nyer .


mak aku sergah aku !terpelanting daging tu dibuatnyer. 'tu daging kambing' . aku? dah abis 2 3 ketul dah pun daging kambing aku bedal. dasar pelahap. yela dh kata lapar. tapi sempat juga pelahap-pelahap pun baca bismillah ngn doa makan.hehehe...aku pun terbenti la makan dengan serta merta nyer.

aku: nape umi tak ckp awal-awal? patut la rasa lain je daging ni..
umi: tahu makan je .takkan tak tahu beza kowt daging kambing dengan daging lembu..dah besar, makan pun nak orang tua jaga lagi! bla bla bla ...

she's began to nag .

siyes aku dh lapar sangat . aku makan je . rasa lain pun aku malas nak tanya. aku memang tak boleh makan daging kambing dari kecik lagi. senang cakap,alah la kan . tapi aku lupa aku alah.dah la sedap je aku tengok sup tu. petang tu kepala aku mula sakit.pening yang amat! sakit sangat dek daging kambing tu . bijik-bijik mula naik kat lengan ngan muka aku . gatal kemain lagi. nak je garu sampai luka . memang tak boleh bangun. tak study langsung pun malam tu.
nak masuk gambar aku nyer bijik-bijik kat muka,kang korang nightmare.
aku masuk yang ni je la ..


tengok! kambing ni gelakkan aku .. ish!
dah pergi hospital ambik ubat siap kena inject,adoi! sekarang dah ok sikit.kepala pun tak sakit lagi. encik kambing! sila gelak puas-puas erk?
lain kali kena beringat,jangan main makan je.nak makan pun kena berhati-hati.
ni tak 'main redah je tak pakai helmet.'

babai. nak sambung study untuk final exam.
doakan saya ea.

p/s: de tak si anon yang nak marah aku sebab letak gambar kambing semata-mata nak tarik pembaca? hahahaha...

9 comments:

eT said...

alah daging kambing ker???
kalo bedal semangkuk tu cane la ek..
tu baru bedal sket...huhu

Farhana Jafri said...

ksianny alah ngn dging kmbing.. skrg cm mne? dh okay ke?? leyn kali jgn men mkan je.. hehehe take enough rest okay ;)

jemput singgah ANASAURUS :)

Qaseh chenta said...

macam2 alah kan,ade yg xleh mkn seafood...sy xde alah...tapi xmkn dgg kambing...xde slera,bile nak makan teringat kambing...hihihi...

nurulfzz said...

hehe..kite pon pnah trsilap makan daging kambing.dah rase s0dap jer..

nurulfzz.blogspot.com

BLADE EDGE said...

salam anna...

kesian pulak, ada alahan dgn daging kambing..

sblm mkn, lain kali kene tgk dulu..tanya org dulu..

mazdhira said...

alahh.. kaw bab mkan mmg no 1.. jgn ckap r.. tngok aq.. mkan dalam mangkuk besi penjara je ..

Zaiya said...

lu pya entri wat wa lapaq beb.. hahha.. anyway.. I'm starving here.. liuq melelehh

Mr iZzo (^^,) said...

saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar Ben! huhu nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye



http://themrizzo.blogspot.com

Anna King said...

hurmm sedapnya melantak sup daging kambing tu... panas badan tau pas makan... kikiki... ana makan x pandang kiri kanan dulu... ada ke buaya goreng pon boleh nak dibedalnya...