Monday, April 18, 2011

aku suka entry cik epal yang ini !

serius! aku suka entry cik epal yg ni!
memang betol apa yang dia cakap tu ..
followers ramai tak semestinya blog tu bagus .
tak nak ckp lebih-lebih .. nnti ramai yang terasa .
huuu...kang tak pasal2 mulut aku kena gam .blog aku penuh dengan hacker.

dah2! sape yg belom baca,pergi la baca sekarang ..
terus ke blog cik epal .
okey!
credit to cik epal !

25 comments:

muhamad hanif said...

ahhaha.tau takpa..lagipun ramai org just u follow i,i follow u..tapi terus senyap..ape tah.

cik fza said...

dh baca td.
menarik entry tu.
byk nasihat..

ama said...

ye setuju

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

dah baca mlm td entri cik epal ni..mmg betul apa dia ckp..cuma bila follower ramai ni buat kita nak tgk apa ada dlm blog dia smpi ramai org tertarik..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

sy nak klik button folo awak tp x boleh..kenapa ek?

cHemPakA daNiSh said...

dh follow awk....anyway,cik epal mmg kelakar kot....hehehhehehehe....blog awk pon aper krgnye!!!~

Fauzan 'Jahn' Abas said...

assalamulaikum anna...

Jahn membalas kunjungan follow...

betul juga...ramai follower pun bukannya bermaksud apa yang dibelog itu bagus..Jahn ni haaa... lagi hampeh...follower tak ramai..belog pulak hampeh juga...hehehe...

tapi apa-apa pun kita tengok juga niat kita blogging...

okay, anna... selamat berbelog....

Dda Ly said...

hehe yang penting nye, kite ikhlas berblog n ikhlas folow kawan kite..kan kan? :)

oranglidi said...

btul tu.. tp bloger kena pandai jaga follower kalo tak memang dia x dtg dah. hehe.

ak stuju dgn dda ly tu. ikhlas pnting. dan blog kan tmpat bersosial, bukan cari populariti.

shahjiehan said...

cium peluk? errr...

gigiAriEma said...

yurh betoi2.. follower ramai tak semestinya entry best kan.. :)
mintak la gigi tak tergolong.. huhu

Ein said...

tu ler bior followwer sikit tp setiap entry yg kita tulis tu ada unsur2 ilmiah dan boleh jadi panduan tuk org lain... ceh wahh cam n3 kita ilmiah sgt kann

aNNa maRdHiaH said...

muhamad hanif..

kan? nasib baik kita tak cmtu . hehehhehe...

aNNa maRdHiaH said...

cik fza..

entry cik epal sume menarik ..hehe..

missSandwich said...

taq awk tuk join GA dri Moscow..=)

aNNa maRdHiaH said...

ama...

saya juga setuju .

aNNa maRdHiaH said...

Rina AVAIL a.k.a cik betty..

hurm tak tau la .. hehehe .. de prob ckit kowt.

aNNa maRdHiaH said...

cHemPakA daNiSh..

thanks ya .. a'ah ..die sangat hebat. huhu ...entry die best .

aNNa maRdHiaH said...

Fauzan 'Jahn' Abas..

waalaikummusalam...niat itu penting.kan? ape pun,jangan berbangga dengan apa yg kita dh capai.masih panjang perjalanan..

anyway,thx follow sini ..

aNNa maRdHiaH said...

Dda Ly..

a'ah .. ikhlas dlm segala2 nya ..

aNNa maRdHiaH said...

oranglidi ..

takut de nnti yg tiba2 unfollow lak . hehehe .. yeah! anna setuju ngn korang. kena ikhlas .

aNNa maRdHiaH said...

shahjiehan..

hahaha .. opppsss!

aNNa maRdHiaH said...

gigiAriEma...

betul .. hehehe .. tak.. gigi tak cmtu . insyaallah ..

aNNa maRdHiaH said...

Ein..

betul2...sokong!hehehe...blog awk pun pe kurangnya . hehehe ...

aNNa maRdHiaH said...

missSandwich..

yeke ? thx ya . anna terjah skang .