Sunday, February 6, 2011

DISSAPOINTED ! aku kuciwa !

weyh korang ...
sobs ! sobs !
lappy kesayangan aku ni dh layak kene baling kat sungai gangga tau tak ..
walaweyh ! sakit nyer hati ..
one disk might be checked pe ntah ..
die ckp disk C aku problem ..
folder gambar tak boleh bukak ...
alahai ! dh la gambar tu aset penting ketika update blog ..( lebih pulak )
sakit nyer hati ..
bila dh camni ..
lappy jadi hang je ....
aku tak boleh bukak banyak2 tab ...
fed up la.. ish sabar2 !
bluetooth lappy pun tak boleh pakai dah ..
last bluetooth ngn membe aku
tiba-tiba nk bluetooth lagi dh tak boleh dh .....
dh la problem camni...suddenly ..
adik aku boleh tumpahkan air teh kat lappy ni ....
mak oi! air bergula ..dah tentu la melekit ...
abis keyboard kena air...
redha je la ...
nak marah pun budak kecik ...
muka adik ak pun dh takut2 time tu ..
memang tak sampai hati nak marah pun ...
cepat2 la aku keringkan ..
kang keyboard lak tak boleh tekan ...
gawat nieyh !
nk pergi PC WORLD..
uncle tu belom abis beraya lagi ..
haiya ....selalu sehari je tutup kedai ..
ni berhari2 plak ....
mmg raya sakan btol la uncle tu ..
:(((

babai.

5 comments:

Biela Sapine said...

Laa lappy gosak pulak ? Sabar ye

aNNa maRdHiaH said...

a'ah .... sobs2 !
ye yunk ..sabar la ni .. :(

... said...

as salam...sabar ya.semua itu dugaan-Nya..

aNNa maRdHiaH said...

wsalam ..
ye..
terima kasih ea ....

fadhilmohdzin said...

law nk beli lappy baru beli dua taw..nak satu..heheheheh