Monday, January 24, 2011

ya allah ! sampai hati kau tinggal kan aku !

assalamualaikum semua .. sobs! sobs!
sedih sangat ..
macam tak percaya je sume ni ..
tolong la bagitahu aku yang semua ni mimpi !!!!!!!
ya allah ...
first time benda ni jadi kat diri aku ...
tadi aku pergi shopping mall ... beli barang ..
then dh jalan2...
singgah la food court melantak time ..
lepas makan ..
nk gerak balik ...suddenly aku rasa cam tak sedap hati tau .
so godak2 la beg aku ..
huh! sah handphone aku dalam beg tak de ! what? tak de ..
punyer la gelabah nyer aku berlari pergi cari kat meja makan tu .
tengok2 diorang dh kemas2 so tanya diorang de tak nampak handphone tu kan ..
diorang jawab tak nampak ..
huh! for the second time,aku godak2 again handbag aku ...
kali ni confirm mmg tak de ! i'm speechless !
tak boleh nak berfikir dah ..
aku tak letak silent mode so
mmbe aku call pun handphone tu still ringing so kiranya pencuri tu tak off lagi la ..ya allah !
nk nangis dh waktu tu !
panic sangat .. handphone tu aku sayang sangat ..
beli ngn hasil titik peluh aku sendiri..
lepas spm aku kerja sekejap ..
eh ingat aku manja sangat ke sampai tak kerja cari pengalaman ! aiceceh !
aduh ! tak tahu nk cakap camne ...
aku pun tak perasan bila handphone aku kena curi ..
baru terleka sekejap ..
memang salah aku ..aku cuai sangat .
sedih nyer ! nape la ambik handphone aku tak seberapa tu..
camne nk 3G 4G segala G ni lagi pasni kan ..
handphone dh tak de ..
ngn sim2 pun die ambik ..dlm sim tu .. banyak contact number ..
nombor membe2 dari sekolah rendah .
memory card ..gmbr2 aku,video cik abang aku masa form5 dulu ..
ish! ngn kondom pink tu pun die angkut sekali (sarung getah handphone la ).
kuciwa sangat .. sedih ar .. sim boleh renew lagi ..
handphone je la mustahil nk dapat balik ..
mula-mula call ringing lagi ..
then about half an hour camtu ,call balik ..tengok dh tak reach dh ..
tak dapat dihubungi .. entah2 pencuri tu dh campak kemana2 tah sim aku ..
aku redha sume ni terjadi kat aku ...
ketentuan illahi kan ...
aku terima tapi aku takkan halal la handphone tu yang orang tu curi kan ..
nasib badan ...
malang hari ni ..terus tak de mood dh ..

selamat tinggal sayang !
kau dan aku tak ditakdirkan bersama lagi ...
pergilah kau ngn tuan baru kau yang bernama 'pencuri' tu .
hurmmm ...
sedih ar ...
babai .

6 comments:

liyana afiqah said...

ya allah ! ingatkan ade ape lah tadi .
saba ye , maybe lepas ni dapat lagi canggih ke kan . :)

fadhilmohdzin said...

kesiannya kat anna..be strong okay..ada hikmahnye d sebalik kejadian ini..okay..:)

JaMaL Arif Rosman said...

sabar eh setiap dugaan tu pasti ada hikmah.. maybe u akan dapat phone yg lebih baek lepas nie kan...
mane tau.. be kuat ok ^_^

Biela Sapine said...

Setiap apa yang berlaku mesti ada hikmah. Sabar ye

anna mardhiah said...

thanks erk sayang2 ku semua . :))

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

yg lama harus diganti dgn yg bru, tu sbb hilang, redha je lah ek. hehe. prompak tuuuu mmg berdosa. haishhh.