Sunday, January 2, 2011

windu-sama-kaum-kerabat-akuw by ann shann

assalamualaikum bloggers,aliens,monster,stalker ! and readers .... :))
oppss! also silent readers . hye !
hari ni aku rajin tau . cewah !
berbekalkan beruk band yg sangat lembab ...
aku ber'blogwalking' la kt blog2 mereka yg ku kenali ..
mmg memerlukan kesabaran yg tinggi bila beruk band macam kura-kura .
yg tak kenal pun aku usha gak blog diorang ...
sume sangat hevatt ! pergh !

jalan punya jalan ...
tup tup singgah kt blog bestfriend aku ...
ann ...
godak-godak ...
baca-baca ...
skali de la entry psl aku and roomate yg len ...
cewah ! terharu mak tau nyah oi .. :)))

walaupun cite pasal aku tu tak la sepanjang karangan spm ..
tiada lah bermadah puisi ...
tapi aku appreaciate sangat sbb ingat jugak die kat aku kan .... :)))
tengah2 malam tak boleh tido pastu tulis entry pasal mmbe2 ....
owang yang tahu erti persahabatan je dapat rasakan kemanisan nyer . cewah !
over lak ayat den ni ha ....
so sweet ann .. hehe ..

click sini kalo nk usha .


first time aku knal die ni masa nk daftar masuk kolej la ....
die roomate aku ...
kwn bek aku jugak ..
selalu hangout sama2 ..
share story mory ..bf je yg kteorang tak share . hahaha ...
simpan rahsia sama-sama .. hihi ...
tido ...mndi ... mkn ... sume sama-sama ...
tgk la baju pun sama ...
hehe ...
die mmg seorang yg blh dipercayai ...
kelakar gak owangnye ..
rajin tau .. die la yg slalu kmas bilik bila aku ngn mmbe len dh kuar pg kelas ..
kteorang blk je tgk sume dh kemas.. rapi je tersusun .. hehehe ...
kdg2 bila die dtg je angin die .. pergh .. ! mmg klon singa ..kuikui !
tak banyak kerenah ..bez kwn ngn die ...
sama kepala gak ngn aku ..
suka shopping ...
suka merayap .. :)))
roomate aku sume mmg satu kepala la ngn aku .
otak giler-giler ...
tapi assignment si ann ni sume siap ..
owang len tak siap lg ..
die dh siap dl dh ..
bgs tau ....
die ckp muka aku matured sbb 2 first time jmpe aku ingatkan aku lagi tua drpd die ..
hehehe ....
muka je matured ann ..
tapi perangai aku manje cam bdk kecik .. hahahaha ! mnje tuh ! eh mak aku pun ckp camtu tau !
ha japgi de la mulut busuk nk mengata-ngata tuh ! :)) ssshhhh! diam la .
sayang sangat kt ann ni ...roomate aku sume la aku sayang .
dah anggap diorang ni macam adik beradik sendiri dah ...
aku pun rindu kau jugak ann ...
sebulan cuti ni ..
cmne la kau kan ... hehe ...
terima kasih sbb buat entry pasal kaum kerabat kau . hehehe ...
cuti ni tak jumpa pun sebab jauh ...
calling2 je .. facebook2 !
rindu gak kat ira,anis ngn syahida ...
hurmm ...
bile nk abis cuti ni kan ....
msti diorang ni bnyk bnda nk story mory dalam blik..
sampai tak tidur tau kalau dengar cite diorang ni ....
hehe ...

babai .

No comments: